Centru di Notizie
Home / News Center / News di a Cumpagnia
U Cliente di Taiwan è SEHO Raggiunsenu 30 Millioni di RMB Intenzione di Cooperazione nantu à a Fornitura di Guanti di Nitrile
Tempo di uscita : 2021/06/21 / Numaru di visite : volte

U 26 di Maghju, 2021, Sam Young, un cliente di Taiwan, hè venutu à SEHO per una visita di campu. Hè statu attiratu da i prudutti è servizii di qualità di SEHO, è dinò da a so alta qualificazione è reputazione. Per nome di SEHO, u Direttore Generale Susan hà datu un caloru benvenutu à Mr. Sam Young è hà organizatu una accolta meticulosa. I capi di SEHO è u staff pertinente anu rispostu attentamente à e diverse dumande poste da i clienti è impressionanu i clienti cù a so ricca cunniscenza prufessiunale è a so capacità di travagliu educata.

台湾客户1

Intruduce l'imprese di l'impresa à u cliente

Sam Young hà u scopu di truvà fornitori stabile di guanti di nitrile per i clienti belgi. Prima di sceglie SEHO, hà investigatu parechje fabbriche in Tailanda, Malesia è altri paesi di l'Asia sudorientale. Infine, hè statu toccu da a prufessionalità è a forza di SEHO è hà sceltu di mandà à noi ordini di 30 milioni di RMB à l'annu. Attraversu a cumunicazione, u sgiò Sam Young hà una comprensione più intuitiva è cumpleta di a nostra sucietà, prumove in più a cooperazione trà e duie parti.

台湾客户2

15th Floor, Jinhai Cultural Creative Center, No.142 Yuhe Road, Foshan New City, Distrettu Shunde, Foshan, Cina

+86 13727375237

x